Wat een gaaf jaar hebben we achter de rug! Ik weet nog hoe spannend ik de eerste avond vond, maar al snel voelde ik mij thuis, door niet alleen de spellen die we gedaan hebben en door de gesprekken, maar ook door het naborrelen, en de borrels die later het jaar nog volgden;)

Naast de leuke maandelijkse activiteiten georganiseerd door het bestuur (thanksss), kwamen mijn kring en ik (bijna) elke week samen. Het fijne van onze bijbelstudies vond ik dat wij de gitaar er eigenlijk altijd wel bij hadden (shout out naar onze pabo studenten). We hebben met elkaar gelachen, gebeden en veel plezier gehad. Wij hebben in het jaar goede gesprekken kunnen voeren over God en vooral over hoe wij tijd voor hem kunnen vrijmaken door bijvoorbeeld te bidden, met Hem te praten of door simpelweg stil te zijn.

Verder blijft vooral het SiK-weekend erg mij erg bij. Niet alleen was het een gezellig weekend, maar ook een weekend waar ik veel nieuwe prachtige mensen, ieder verschillend, hebben mogen spreken en heb mogen leren kennen van ze. De gesprekken hebben veel indruk gemaakt, dus bedankt daarvoor!

Ik heb zin om volgend jaar met jullie nog meer over God te praten en te leren en verder om natuurlijk veel lol te hebben. In het eerste half jaar hebben mijn kring en ik Galaten besproken, hier haal ik de volgende (zeer bekende) tekst uit die ik met jullie wil delen voor we het jaar afsluiten; Galaten 1:3 Genade zij u en vrede van God, onze Vader, en van de Here Jezus Christus.

Groetjessssss en tot snel

Jedid-jah,
Kring 2

© 2018 SiK | Studenten in Kringen.
Top
Follow us: